Oldalak

2012. április 19., csütörtök

Tejfölös kekszes

 Hozzávalók

kb 60 dkg keksz (tescos kilós )
egy  magasabb peremü tepsi vagy( én szögletes jénaiba csináltam)
2 dob  450gr os -tejföl 20 %  os, de nem fontos tejföllel csinálni
lehet bármilyen gyümölcsös johurtal  és felturbózhatjuk még a joghurthoz megfelelő gyümölcsökkel is
porcukor 20-30 dkg de izlés szerint ahogy jónak gondoljuk az édességét
1 evökanálnyi rumaroma 
2-3 vanilia cukor

összekeverjük a tejfölbe az anyagokat és elkezdjük a kekszet rétegezni az edénybe faltol falig rakjuk a kekszet ha kell eltörjü kb 5-6 magasan rétegezzük kekszsor -tejföl igy
nembaj ha csuszkálnak a kekszek mert másnapra szépen összeáll az egész 
én azért annyit segitettem rajta hogy a szélén kipöcköltem kekszekkel hogy ne csusszon annyira szét
a teteje mindenképpen tejföl legyen diszithetjük csokireszelékkel vagy tortadara vagy bármi 
másnap vagy 5-6 ora mulva szépen szeletelhetö és ehetjük is
 jo étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése