Oldalak

2012. december 16., vasárnap

Karácsonyi linzer " sok az egyben"


hozzávalók:
60dkg liszt
20dkg pcukor
40dkg margarin
csipet só
1sütőpor
1 citromhéja
1 deci citromlé
2vaniliáscukor

ezt az egészet gyorsan összegyurjuk és egy kis idöre hütőbe tesszük.
közbe előkészithetjük a lekvárokat csokit vagy bármit amikkel tölteni illetve bevonni szeretnénk.
elövesszük a hűtőből és tetszés szerinti kuszúróval formázzuk és kb 10 perc alatt megsütjük vigyázzunk hogy ha már szinesedik akkor már tul sült, nekem is volt most ami tovább sült mint kellett volna sajnos.

én itt ribizlilekvárral és birslekvárral kentem meg öket és kettöt- kettöt összeboritunk, majd egy tojásfehérjét kikavartam 20 dkg pcukorral aztán 3 felé vettem egyik kicsi adagba császárkörte aromát tettem az lett a rozsaszines csillag, a fehér bevonatosak sima cukormáz, a zöldek mandulások, és csoki mázosak vannak még, a szivek csokitöltelékesek.a holdak fele pedig csokiba mártva majd kokuszba.

Jó étvágyat!


1 megjegyzés:

  1. Erika, csoda jól mutatnak a kekszeid! biztos finomak is!Ezzel biztos sikered lesz a karácsonyi asztalon!

    VálaszTörlés