Oldalak

2012. május 12., szombat

Kókuszos-kávés-kókuszos süti


hozzávalók:
6 tojás fehérje 
10 dkg porcukor
csipet só
habosra kavarni 
majd hozzáadunk 10 dkg lisztet
10 dkg kokuszt 
és egy fél sütöport

ezt egy közepes méretü tepsibe megsütjük
nem kell sötétre sütni csk éppenhogy szine lesz

krém:
a 6 tojás sárgája
4 deci tej
4 kanál liszt
vanilia cukor
vanilia aroma
1-2 kanál cukor ezt az egészet sürüre fözzük és jol kihütjük

25 dkg margarint 25 deka porcukorral jo habosra kavarjuk és a főtt krémmel jol kidolgozzuk
majd 1/3 ad mennyiséget kiveszünk belöle és egy evökanálnyi örölt kávét teszünk bele ezt is jol összekavarjuk, a másik részébe rakunk kb 8 deka kókuszt és ezt is jol összedolgozzuk.
majd ha kihült a piskóta akkor tálcára tesszük és megkenjük előbb a kávés krémmel majd egy kicsit beraktam a fagyasztóba hogy megkeményedjen rajta a krém aztán rákentem a maradék krémet is és a tetejét megszórtam a maradék 2 deka kókusszal. 
igazából ezt másnap jó szeletelni hogy kicsit átpuhuljon a piskóta része. 
jo étvágyat!!!

1 megjegyzés:

  1. Szia Erika! Most találtam a blogodra a fecebookon keresztül.Ezt a fincsi sütit, már én is készítettem, de kávé nélkül. Nagyon szeretjük ami kókuszos! Tetszik a blogod, még sétálgatok benne!.-)) Szép hétvégét;Tücsi

    VálaszTörlés