Oldalak

2012. május 26., szombat

Méteres süti




hozzávalók:
4 tojás
25 deka porcukor
10 evökanál melegviz
5 evökanál olaj
25 deka rétesliszt
1 sütőpor

elkészités:
 2 őzgerincformát kizsirozunk és lisztezünk .
a tojássárgáját a porcukorral vizzel habosra kavarjuk hozzáadjuk az olajat  majd a sütőporral elkevert lisztet
 aztán a tojásfehérjét is habbá verjük és ovatosan belekeverjük
 kettévesszük és az egyik felébe  2 kanál kakaoport  teszünk és beleöntjük a formákba
 előmelegitett sütöben tüprobáig sütjük kb 20 percig

ha kisült jol kihütjük az se baj ha másnap szeleteljük fel ,a forma mintája szerint.

sajnos itt nekem egy kis baleset történt :)) eltörtem :) de nembaj kiküszöbölthetö

amig hül megcsináljuk a krémeket
1 margarint kikavarunk izlés szerinti mennyiségü porcukorral kb 20 deka
majd 2 fajta pudingot fözünk  természetesen kevesebb tejjel hogy kemény legyen...amit éppen otthon találunk. lehet csoki- vanilia mint nekem most éppen volt itthon
de én álltalában rumpuncs pudinggal szeretem meg tejszinpuding amihez mandula aromát adok és ez a kettö krém van benne .  a kikavart vajkrémet ketté vesszük és a két fajta pudingba belekeverjük. felváltva kenegetjük a felszeletelt piskotát és rakjuk egymásmellé egy barna egy sárga

igy ahogy a képen van és kapunk 76 centi sütit :))
én a maradék krémeket kivülröl rákenem a sütire van ahol az ujjammal kentem rá
 aztán berakjuk hütöbe egy kicsit lehülni és közben csináljuk a csokimázt 

elég sok csokit igényel ugy hogy szerintem gazdaságosabb ha csinálunk

20 deka margarin
20 deka cukor
4 evökanál tej
2 csomag csokipuding
4 evökanál kakao
 a vajat tejet cukrot összeolvasztjuk lassu tüzön majd ha jol rotyog már beleadjuk a kakaot és pudingot igy is átrottyantjuk és mehet a sütire.
 igy legalább félnapra hütöbe tesszük hogy jol összeérjenek az izek és jol áthüljön az egész és ferdén szeleteljük 
 jo étvágyat!!





























1 megjegyzés:

  1. Nagy kedvencem, de a blogon még nincs feltéve. Mindig keresztanyám készítette... Egyszer megpróbálom én is! :) Klassz a recepted!

    VálaszTörlés