Oldalak

2012. október 13., szombat

Savanyuságok ,csalamádé

a vegyes savanyuság:
 amint látjátok a képeken tettem amit tettem :D  karfiol, aprohagyma,uborka,sárgarépa,zöldparadicsom,almapaprika
és használtam hozzá Kapros savanyuság tartósítót  amit aleirása szerint csináltam meg és felöntöttem az üvegeket vele.

a vegyesvágott csalamádé pedig : 
gyalultkáposzta kb 4 kilo, hagyma kb 2 kilo, uborka, sárgarépa izlés szerint ahogy ti szeretitek.. megsoztam kb 15 deka soval ,20 deka cukor,tettem még hozzá babérlevelet,koriandermag, mustármag, markomba öntöttem öket nemtudom mennyit :) és rászortam a cuccra, borkősav kávéskanálnyi , natriumbenzoát 2 kávéskanálnyi és ecet 20 % os kb 1.5 deci ezekkel együtt jol átkeverni egy nagy lavorba és másnapig otthagytam letakarva persze közben többször át kell forgatni hogy jol átjárják az izek aztán másnap lehet üvegebe pakolni, leve nem sok van de azt a végén ráöntözgettem 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése