Oldalak

2012. november 2., péntek

Kávéhabos Mokkatorta kokuszkrémmel


hozzávalók: 
5 tojás de lehetöleg nagyok 
10 kanál cukor
10 kanál liszt
5kanál viz
2 kanál erös feketekávé
kiskanyálnyi szodabikarbona 
kiskanálnyi őrölt kávépor

tészta készitése:
3 tojás sárgáját meg egy 2 egész tojást robotgéppel habositunk majd hozzáadjuk az 5 kanál vizet és tovább habositjuk
ezután mehet bele a cukor, kávé, szodabona, csipet só.
amikor ezekkel i9s összedolgoztuk mehet bele a liszt de mindig csak 2-3 kanálnyit adjuk hozzá tehát szakaszosan adaguljuk bele a lisztet és ha kész mehet a kizsirozott lisztezett tepsibe ,elömelegitett sütöbe..(hagyományos sütőm van)
a tepsi belmérete 23x30
nálam kb 25 perc alatt megsül

krémek:
1 csomag vaniliás puding 1 kanál liszt 1 kanál cukor kb egy deci tejjel kikavarni aztán 3 deci már forrásban levö tejbe öntjük és közepes keménységü pudinggá főzzük, kihűtjük.
vajkrém:
kb 15 deka margarin 15 deka porcukorral habosra kavarni 10 deka kokuszt bele és akihült pudinggal összekavarjuk

eddig én hűtöben kihűtöttem a piskotát 
kettévágtam és kenőtollal kicsit beecseteltem kávéval mind a 2 vágott piskota felületét és megtöltöttem a krém 2-3ad részével,majd ráboritjuk a piskota tetejét.
a tetejét is bekenjük a maradék krémmel aztán ujra betesszük hűtöbe kicsit meghüteni
közben a maradék 3 tojásfehérjét egy kis kávéval kb 3 cent és 15 deka porcukorral gőz fölött habverövel jo kemény habot gőzölünk és ezt is rákenjük a krémes piskotára. én csokimázzal diszitettem de elhagyhato vagy csokidarával is lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése