Oldalak

2012. október 19., péntek

Torta tevével



1 db 8 tojásos kerek piskota
1 db 4 tojásos téglalap tepsis piskota
tepsi mérete 20x30

krém:
20 dkg cukor megkaramellizálva majd felöntve 2 dl tejjel és igy addig főzzük amig a karamell el nem olvad, beleteszünk 2 csomag tejszin pudingot amit elözöleg elkevertünk 1 deci tejjel  meg 1 evökanálnyi kakot  és igy egy keményebb pudingot kapunk
majd kikavarunk 2kocka margarint 30 dkg porcukorral és a már kihült pudinghoz adjuk

a kerek tortalapot kettévágjuk és az also lapot megkenjük egy adag krémmel.
a szögletes piskotát ha elég magas akkor kettévágjuk és utána kb 4cm széles csikokra , majd minden csikot megkenünk a krémmel és a már bekent egyik kerek lap közepétöl kiindulva csinálunk egy tekercselést ezekböl a krémes csikokbol amig teljesen el nem érjük a kerek piskota szélét majd végül a másik kerek lapot is megkenjük krémmel és beboritjuk vele.
aztán kivülröl ha fondan bevonat kerül a tortára akkor mindig olyan szinü krémet tegyünk a fondan alá amilyen szinü a fondanbevonatunk igy én csináltam itt egy sima cukros vajkrémet amibe tettem egy kicsi  sárga Wilton ételfesték zselét ( ezt használom mindenhez) aztán bevontam fondannal és diszitettem .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése