Oldalak

2012. december 11., kedd

Karácsonyi habkarika




kb 3 tojásfehérjém volt megmaradva a fagyasztóban (mert én ott tárolom kisüvegben  ha kimarad ) 
kb 20 deka porcukorral göz fölött addig kavarni kézi habverövel amig az ujjunkkal melegnek azaz csipősnek érezzük.
majd levesszük a gőzről és adunk hozzá 2 evökanálnyi keményitőt , egy fél citrom levét de a magja ne menjen bele
és én adtam hozzá még pár csepp mandula aromát (szintelent)  gépi habverővel nagyon keményre felvertem, ha ugy érezzük hogy szét akarna folyni..ezt kiprobálhatjuk akárhol egy kicsit kivéve és ugy meglátszik hogy terül e vagy megáll tehát ha nem lenne elég kemény még lehet hozzáadni p.,cukrot meg citromlét 
csillagcsöves habzsákba tesszük és sütőlapra formázzuk majd az elömelegitett de nem nagyon meleg sütőben száritjuk 2-3 órát nehogy megsüssük, 
én kinyitottam a sütő ajtaját is hogy nelegyen benn nagyon meleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése