Oldalak

2012. december 14., péntek

Krumpli prósza saját verzióban



egy részemről sosem hallott és evett kajáról van szó amit tegnap találtam a neten "gyomrosKatánál" köszi Kata :D

http://gyomrosokk.blogspot.hu/

 igaz hogy én kicsit változtattam rajta de a lényegén nem változtatott semmit.
tehát én nem csinálok többé rakott krumplit,ugyanis ez félora alatt készen van előkészületekkel sütéssel együtt.az ízélmény meg szinte ugyanaz ha nem jobb :)

hozzávalók:
kb egy kilo krumpli felszeletelve vékony karikákra és kiolajozott tepsibe bepakolva
majd megszórtam ételizesitővel és nyomtam rá 2 kisebb gerezd fokhagymát, 
raktam rá füstölt főtt tarját egyszerü felvágott, de kinek mi az ízlése aszerint rak vagy nem rak bele. elvileg nem kell bele de én kicsit fel akartam turbózni,
majd csinálunk  egy sűrűbb palacsinta tésztát,
vagyis már elöbb megcsináljuk csak felcseréltem az írásnál a sorrendet 
:)

palacsinta tészta:
2 tojás 
2 deci tej
2 deci viz
fél deci olaj 
só, csipet pirosparika. liszt kb 20 deka
és ebbe is 2 gerezd fokhagyma 
és ezzel a tésztával leöntjük a tepsi krumplit
meglocsoljuk tejföllel és még csurgatunk rá olajat és mehet a sütőbe kb 15-20 percre
ez az adag 4 személynek böven elég nekem 2 kissebb tepsivel lett , azért jobb több kissebb tepsibe rakni mert nagyon jo a sült ropogós széle. :)
jó étvágyat gyerekek!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése