Oldalak

2013. december 2., hétfő

Babapiskótás likőrös krémes


hozzávalók: a tésztához
30 deka liszt
10 deka margarin
10 deka p.cukor
1 ev. kan. kakaó
1 tojás 
1 cs sütőpor

ezt az egészet összegyúrjuk , kétfelé vesszük, és zsirozott  tepsi hátán
külön- külön megsütjük , kihűtjük.
kb 25x35 a  tepsi méret 


krém:
2 vanilia vagy tejszin puding megfőzve 7 deci tejben
1 margarin kikavarva 20 deka pcukorral
és egy pici citromlével
és a kettő összekavarva természetesen a pudingot kihűtjük.

2 deci császárkörte likör, amit én itt most nem készen vettem ,hanem megvettem egy fél literes vodkát és aromával csináltam likőrt mert igy gazdaságosabb. A vodka fele megmaradt majd a késöbb készitendő Balieys likörhöz amit egy másik posztban leírok.

tehát:
2 csomag babapiskota
2 deci likör

ha már kihült a lapunk meg a krémek is össze vannak dolgozva jön a töltés
 megkenjük az egyik lapot a krém felével
erre pakolgatjuk szépen sorban a likőrbe forgatott babapiskótákat jó szorosan, majd befedjük a maradék krémmel és ráborítjuk a másik lapot.
olvasztott csokival bevonjuk a tetejét és másnap tudjuk csak szeletelni mert át kell ázni a lapoknak. hűtöben tartjuk.






2 megjegyzés:

  1. Húrrá Erika!
    Örülök ennek az oldalnak, de jó hogy létre hoztad! Sok finom süti aminek nagy részét magam is elkészítem! Biztos minden finom és jól elkészíthető hiszen te már magad is csináltál ilyen sütiket.
    Sok sikert és még számtalan új recept feltöltését! Az eddigiekért pedig: köszönet, köszönet!

    VálaszTörlés
  2. Erika, nagyon guszta a süti! Alkalomadtán viszem a receptedet:)

    VálaszTörlés